Zahvalnica kupcu – Pošaljite svojim kupcima zahvalu uz paket i izgradite sa njima dugotrajan odnos. Razni umetci u pakiranju proizvoda za slanje kupcima su odličan način za izgradnju zadovoljstva i ostvarenje dugotrajne kupovine kod kupaca. Služe brandu kao stvaranje dodatne vrijednosti kod kupaca, te pomaže širiti svijest o promocijama i kampanjama.
Postoje razne načini kako započeti sa korištenjem umetaka kao zahvalnica kupcu kod slanja proizvoda u svojoj trgovini.
Jedna od ideja je slanje kartica sa uputama za upotrebu proizvoda kod brendova koji sadrže neke drugačije i specifične proizvode u ponudi. Na taj način pomažete u jačanju svog brenda, jer kupcima pomažete da iz vašeg proizvoda izvuku maksimalnu korist. Također, razmislite o tiskanju uputa koje će kupcima pomoći da ekološki zbrinu proizvod i pakiranje koje šaljete. Održivost okoliša je postala vrlo važna stavka kod izgradnje uspješnog brenda i kupci podržavaju takve aktivnosti. Takvi savjeti i upute neka budu jasno napisani, friendly rječnikom.
Umjesto da šaljete elektronskom poštom, kod s popustom možete poslati u tiskanoj formi. Takav način slanja je upečatljiviji i pomaže da kupci ne zaborave iskoristiti kod. Kao zahvalnica kupcu, svojim vjernim kupcima možete poslati dvije kartice za popust: jednu za kupca, a drugu kao poklon njegovoj bliskoj osobi. Izvrstan način za pridobivanje novih kupaca. Takvi kodovi ne trebaju biti isključivo u formi popusta, možete kupcu pokloniti besplatnu dostavu ili određeni novčani iznos kod sljedeće kupovine.
Uzorci proizvoda su uvijek odlično prihvaćeni kod kupaca. Kod slanja proizvoda umetnite razne uzorke ostalih proizvoda koje kupci mogu isprobati. Takav način najbolje potiče daljnju prodaju, a kupci su uvijek zadovoljni ovakvim načinom darivanja.
Mali pokloni od strane tvrtke će razveseliti svakog kupca. Takvi pokloni, kao zahvalnica kupcu, ne trebaju biti velike vrijednosti, ali mogu biti snažan psihološki okidač za obavljanje sljedeće kupovine upravo u vašoj web trgovini.
Najjednostavniji, najjeftiniji i najpersonaliziraniji umetak koji možete dodati u pakete kupaca je rukom pisana zahvalnica kupcu. Jednostavna kartica koja se pošalje uz proizvod može biti korisna gesta koja pomaže u izgradnji lojalnosti. Ako ste u mogućnosti svoje pošiljke popratiti na ovakav način, preporučamo da one budu manjeg formata, rukom napisane na debljem papiru ili kartonu (poput vizitke). Koristite ime kupca, izrazite zahvalnost i jasno navedite razlog slanja poruke. Ako su postojali neki specifični momenti prilikom posjete i kupovine kupca, svakako ih spomenite. Ne ustručavajte se aludirati kako i u budućnosti očekujete njegove posjete. Zahvalnica kupcu završite profesionalnim, ali toplim pozdravom i potpisom.
I recenzije kupaca se mogu slati kao umetak u pakiranju proizvoda. U tom slučaju će, kao i kod s popustom, ostaviti upečatljiviji dojam i povećati šansu za ostavljanje recenzija na webu, tražilici i društvenim mrežama. Svakako navedite sva mjesta na kojima korisnik može ostaviti recenziju.
Olakšajte svojim kupcima mogućnost povrata proizvoda i ubacite obrazac ili naljepnicu za povrat u paket za slanje proizvoda. Pritom se ne trebate bojati kontra efekta i povećanog broja vraćenih artikala, zadovoljni kupci će tom gestom biti još zadovoljniji vašom uslugom i lakše se odlučiti kod budućih kupovina. Znatno je veći postotak ljudi koji će se odlučiti na kupovinu kada je jednostavan proces povrata.
Umetci u pakiranju proizvoda su vrlo važan marketinški potez za svaku web trgovinu. Upotrijebite li bilo koji od navedenih načina, ispunit će, čak i nadmašiti očekivanja vaših kupaca. Prednosti su višestruke za svakog trgovca. Prvenstveno, umetci su jeftina metoda koja može ostvariti veći promet sa minimalno ulaganja. Visoko su ciljana marketinška metoda iz razloga što je umetak upućen osobi koja je već obavila kupovinu i na temelju tog kupljenog proizvoda se u potpunosti može prilagoditi svakom kupcu. Mogu poslužiti kao cross-sell način prodaje. Određeni umetci mogu poslužiti i kao metoda likvidacije robe na dugotrajnoj zalihi. Umetci u pakiranju kao zahvalnica kupcu izgrađuju lojalnost i povećavaju zadovoljstvo kupaca.
Kao i kod ostalih marketinških metoda, najbolji sistem je testiranje na način da pošaljete različite umetke i pronađete način koji najbolje odgovara profilu vaših kupaca.