Web trgovina za rast poslovanja – Upravljati vlastitom tvrtkom je poslovanje potpuno drugačije od ostalih poslova. Uspješnim malim tvrtkama upravljaju strastveni poduzetnici koji posjeduju poslovnu oštroumnost. Kako biste maksimalno povećali svoje šanse za uspjeh, vodite točnu evidenciju svih transakcija, smanjite troškove gdje god je to moguće (bez žrtvovanja kvalitete proizvoda) i usredotočite se na pružanje izvanrednog korisničkog iskustva. Izradite poslovni plan kako bi definirali opseg svog poslovanja, početne troškove i ciljano tržište. Na taj način se može procijeniti održivost poslovne ideje.
Fleksibilnost u poslovanju malih poduzeća je ključna stavka za ostvarivanje poslovnog uspjeha. Oslonite se na svoje podatke, poslušajte povratne informacije kupaca te budite spremni promijeniti tok poslovanja. Na primjer, recimo da ste obavili razgovore s potencijalnim kupcima i ispostavilo se da vaš proizvod nije dobro prihvaćen ili je tržište za njega premalo. Nemojte se držati poslovne ideje koja neće zaživjeti. Budite spremni promijeniti svoj poslovni model ili strategiju cijena ako vam trenutni pristup ne odgovara.
Ako vaša web trgovina ne privlači dovoljno prometa, možda ćete morati odbaciti onaj zastarjeli WordPress predložak koji volite i napraviti dizajn koji će pružiti bolje korisničko iskustvo. Vaša web trgovina je sjedište vašeg poslovanja. Na njoj novi potencijalni kupci pronalaze vaše proizvode. Redovito održavajte njen dizajn i funkcionalnost. Nemojte pretjerati sa bojama, bannerima i pop-up obavijestima. Uložite vrijeme u SEO. Angažirajte profesionalnog fotografa kako bi postavili slike visoke kvalitete. Napišite detaljne opise proizvoda — usredotočite se na prednosti proizvoda, istaknite ključne značajke i, gdje je to moguće, ispričajte priču. Stvorite jedinstven sadržaj i približite kupcima svoj tim i poslovanje. Spasite napuštene košarice slanjem automatizirane e-pošte kako biste potaknuli kupce da dovrše kupnju. Ako ne možete ponuditi 24/7 korisničku podršku, postavite chatbot na svoju web stranicu kako biste odgovarali na upite kupaca izvan radnog vremena. Male tvrtke imaju prednost kod održavanja personalnog pristupa klijentima. Koristite redovito tu prednost i šaljite kupcima zahvalnice ili poklone uz kupovinu.
Koristite računovodstveni softver da automatizirate svoje svakodnevno knjigovodstvo kako ne biste gubili vrijeme na unos podataka.
Obavezno redovito pratite analitiku kako bi razumjeli svoje klijente. Na taj način možete saznati mnoge važne podatke za poslovanje. Neki od podataka su, na primjer, kakve su njihove kupovne navike ili koja je prosječna vrijednost narudžbe.
Korisničko iskustvo je jedno od konkurentnijih segmenata ecommerce poslovanja. Olakšajte svojim klijentima da stupe u kontakt sa stvarnim čovjekom na društvenim medijima, u aplikacijama za razmjenu poruka, putem emaila ili čak telefonom. Upamtite, mala tvrtka treba biti dostupna svojim korisnicima. Nema izgovora da se predstavljate kao bezlična korporacija. Ako je potrebno više vremena za ispunjavanje narudžbi ili su nastale određene poteškoće, na vrijeme informirajte svoje klijente o navedenom. Posebnu pozornost obratite na žalbe korisnika, pokušajte objasniti nastalu situaciju i ponudite rješenje. Najbolja korisnička usluga je personalizirana, brza i prijateljska.
Marketinške aktivnosti usmjerite prema ciljanoj publici kroz dobro odabrane kanale za komunikaciju. Uzmite u obzir kako se različiti sadržaji objavljuju na društvenim mrežama. Na primjer, različita publika prati objave na Tik Toku naspram Facebooka. Drugačijim tonom se obraćate starijoj publici naspram mlađe.
Budite strastveni u svom poslu i vaši korisnici će to prepoznati. Iako ćete ponekad raditi duže i više, takvo zalaganje će biti nagrađeno dobrim rezultatima. Uvijek imajte na umu svoj jasni cilj zbog kojeg ste uopće započeli svoje poslovanje. Bit će uspona i padova, ali u konačnici ćete biti ponosni na svoj uspjeh.
Kvalitetna web trgovina će postaviti visoke standarde kod poslovanja male tvrtke. Odlične funkcionalnosti i marketinške mogućnosti će ubrzati njen rast i napredovanje. Kupci prepoznaju profesionalan pristup kroz jednostavno i brzo pronalaženje traženih proizvoda, neometan checkout bez unosa nepotrebnih podataka i nenametljivu dodatnu ponudu. Istaknite se nekim novim i inovativnim ponudama zbog kojih će se kupci uvijek vraćati u vašu web trgovinu.