SEO u web shopu – Za sve one koji nakon otvaranja web shopa nisu sigurni da li bi bilo potrebno učiniti nešto u vezi SEO optimizacije, donosi li ona ikakve rezultate i da li je baš potpuno besplatna, donosimo mnogo činjenica koje su sakupili svjetski stručnjaci na tom području. Nakon što ih pročitate bit će vam jasno zašto sve vodeće ecommerce tvrtke mnogo ulažu u optimizaciju svojih web shopova.
• Korisnici svakodnevno vrše pretragu na tražilicama sa upitom o proizvodima i uslugama koje vi nudite – 2 milijarde ljudi je online, 93% on line aktivnosti započinje pretragom na tražilicama. 75 000 pretraga po sekundi, 6,3 milijarde na dan. Sve te brojke dovode do milijun poslovnih mogućnosti koje vam pretrage nude. Jedna od najvažnijih prednosti SEO u web shopu je da vaši korisnici pretražuju tražilice.
• Ljudi pretražuju tražilice kako bi riješili svoj problem – i zato je taj promet jedan od najkvalitetnijih prometa za on line korisnike koji, uz to, ostvaruje najviše konverzija. Boljim pozicioniranjem vaš web shop ostvaruje više konverzija.
• SEO u web shopu je besplatan – nema mogućnosti uplata za odrađivanje kampanja ili bilo kakvih drugih aktivnosti u svrhu boljeg on line pozicioniranja. Jedini trošak je angažiranje SEO agencije. SEO ne uključuje izradu ikakvih kampanja plaćenih po kliku, one vam neće biti potrebne ako imate dobro odrađenu SEO optimizaciju i visoki rang na tražilicama.
• SEO uključuje 24/7 aktivnosti – optimizacija ne isključuje rangiranje tokom noći ili neradnim danima. Uvijek je prisutna i usmjerava promet na vaše web sjedište.
• Povećava gradnju kredibiliteta vašeg poslovanja i povjerenja kupaca – ljudi svakodnevno pretražuju Google jer imaju u njega povjerenja. Visoki rang vaše ponude povećava povjerenje korisnika na njemu. Čak 67% klikova se odvija na visoko rangiranim pozicijama. Statistike pokazuju kako rezultati organske pretrage primaju 90% klikova, jer ljudi nisu baš skloni klikanju na plaćene oglase na tražilici. A obzirom da optimiziranje tjera web sjedište na povećanje aktivnosti vezanih uz sigurnost i zaštitu, SEO i kroz te aktivnosti povećava povjerenje korisnika.
• SEO je dugoročna strategija – prosječan period za postizanje optimalnog ranga je od 6 – 12 mjeseci. Toliko je potrebno za podizanje pozicije na tražilicama. Jednom kad dostignete dobru poziciju, rijetke su prilike zbog kojih će se dogoditi pad. Neki od razloga pada mogu se dogoditi uslijed aktivnosti konkurentnih web sjedišta ili zbog promjene algoritma indeksiranja na Google tražilici.
• SEO u web shopu bolje informira vaše korisnike – korisnici vrše pretragu u potrazi za što boljim informacijama. U rezultatima pretrage biraju sjedište koje nudi konkretnije informacije prema kojima donose odluku. Čak i kad korisnici ne odaberu vaše web sjedište u rezultatima pretrage, pojavljivanje vašeg brenda na visokim pozicijama pomaže u osvještavanju korisnika o vašem brendu. Što igra ulogu kod njihovih budućih narudžbi.
• SEO utječe i na off line prodaju – korisnici se sve više informiraju on line o nekom proizvodu ili usluzi prije nego što fizički posjete trgovinu i naprave kupovinu off line. Zbog toga je SEO glavni suradnik u ostvarivanju prodaje i u fizičkim trgovinama.
• Vaša konkurencija koristi SEO – svako vaše nedjelovanje na tom području prepušta prilike vašoj konkurenciji. Isto tako omogućava web sjedištima malih tvrtki rangiranje uz velike konkurentne brendove.
• SEO olakšava vašem poslovanju probitak na nova tržišta – jednom kada dosegnete visoku poziciju na tražilicama sa svojom ponudom lakše ćete se predstaviti sa novim ključnim riječima, odnosno novim proizvodima koje nudite.
• SEO utječe na brzinu vašeg web sjedišta – brže učitavanje vašeg web sjedišta ima utjecaj na rangiranje.
• SEO poboljšava korisničko iskustvo na vašem web sjedištu – sve gore navedene činjenice o SEO-u će poboljšati iskustvo korisnika u vašem web shopu.
Za visoko rangiranje na Google tražilici vaš web mora biti relevantan korisnicima. SEO je dugoročno inteligentno ulaganje u Internet marketing koje uključuje povećani promet i prodaju u vašem web shopu. Vaši korisnici upravo vrše pretragu na tražilicama, a vaša konkurencija je uvijek tamo prisutna. Trebate li više razloga za SEO aktivnosti?