Rangiranje web trgovina – Moderna optimizacija za tražilice oslanja se na pružanje vrijednog sadržaja na stranici koji pozitivno i korisno utječe na korisničko iskustvo. Ali koji su to elementi koje bi vlasnici web shopova trebali uključivati na svoje stranice? To je vrlo često dilema kod otvaranja web shopa. Naši savjeti uključuju slijedeće nezaobilazne forme koje s vremenom pokažu znatan utjecaj na njihov položaj na tražilicama. I te forme se ne odnose na suhoparno nabrajanje ključnih riječi u nazive kategorija, kao što mnogi u startu pomisle. Postoje kreativniji načini za rangiranje web trgovina koji će privući korisnike, a ne uključuju velika ulaganja.
Blogovi
Blog prema definiciji je kratki internetski časopis ili stranica na kojoj se informacije pojavljuju prema redoslijedu objave sa objavom informacija srodnih temi stranice. Kao što navodi Firstitguide, svrha bloga na ecommerce stranicama je povećanje vidljivosti i visoko rangiranje web trgovina na tražilicama. Kad otvarate web shop, glavni cilj vam je da dosegnete do svojih potrošača i skrenete im pozornost na svoj brand. Jednostavno – pisanje bloga će vašem web shopu donijeti pozicioniranje na tražilicama i pojačanje konkurentnosti na tržištu. Dakle, glavna svrha bloga je povezati vas s relevantnom publikom i povećati rangiranje web trgovina. Što češće objavljujete blogove sa što kvalitetnijim sadržajem, posjete vaše ciljane publike će se povećavati. Ako u navedene tekstove postavite jasan poziv na akciju, blog stranica će ostvarivati konverzije u web shopu. S vremenom blog će povećati autoritativnost vaše ponude i kvalitetno izgraditi vaš brand.
Edukativan sadržaj
Slijedeća vrsta sadržaja na web shopu može biti edukativnog karaktera. Takav sadržaj je aktualan u dužem periodu uz povremeno ažuriranje i može pomoći vašim korisnicima kod ispravnog korištenja nekih vaših proizvoda, servisiranja ili poboljšanje postojećih proizvoda uz korištenje raznih dodataka iz vaše ponude. Do novih tema možete doći i preko pitanja vaših kupaca. Također, teme možete potražiti u nekim informacijama od proizvođača. Budno pratite situaciju na tržištu i tema nikad neće nedostajati.
Upute za korištenje
Razni vodiči i upute za korištenje su uvijek aktualni kod kupaca. Kod formiranja takvih članaka, poželjno je da, osim pisanog teksta, sadrži i video. Korisnici jako vole video sadržaje, a i detaljnije se mogu prikazati koraci za korištenje. U kombinaciji sa tekstom i korisnim linkovima, vaši vodiči će postati nezaobilazne stranice web shopa, a pritom vrlo dobro utjecati na optimizaciju. I korisnici će o takvim proizvodima razmišljati na korisniji način i lakše se odlučiti na kupovinu.
FAQ
Na stranici Često postavljana pitanja”>Često postavljana pitanja (FAQ) korisnicima omogućavate da na jednostavan način dođu do dodatnih informacija za koje pretpostavljate da bi ih često mogli uputiti putem maila ili telefonski. To je stranica na kojoj korisnici mogu pronaći konkretne informacije o nekim proizvodima, uslugama i specifičnostima iz vašeg poslovanja. Stranice koje nude velik broj korisnih informacija, povećavaju izgradnju povjerenja kod kupaca, a gradnja povjerenja vodi do većih konverzija. Jer ljudi su spremniji naručivati robu u trgovini gdje mogu dobiti što više mogućih informacija. Ta stranica ne bi trebala sadržavati mnoštvo pitanja koje će odvratiti korisnika od čitanja. Potrebno je sažeti informacije u desetak pitanja i ponuđenih odgovora. Stranicu je potrebno povremeno ažurirati kako ne bi gubila na relevantnosti zbog zastarjelih informacija. U odgovore na postavljena pitanja ubacite korisne linkove na stranice vašeg web shopa zbog bolje optimizacije. Za najbolje rezultate optimizacije, preporuka SEO stručnjaka je da svako pitanje bude link koji vodi do zasebne stranice sa odgovorom.
Idejne stranice
Sve češće forme sadržaja, najčešće u modnom svijetu, su određene galerije koje nude konkretne stilske ideje. Takve galerije su popraćene mnoštvom slika i videa koje linkovima direktno vode na stranice proizvoda. Korisnicima pružaju ideje i nude konkretna rješenja. Ne vidimo razlog zašto i mnoštvo drugih branši ne bi ponudilo takve stranice u svojem web shopu. Postoji mnogo načina kojima korisniku možete dati ideje koje uključuju proizvode iz vaše ponude. Svi navedeni primjeri uključuju mnoštvo unutarnjeg linkanja između stranica u vašem web shopu što je izvrsno za kvalitetnu optimizaciju. Relevantnost i informativnost su visoko vrijedni za kvalitetnu optimizaciju web shopa. Ovakvi tekstovi upravo to pružaju korisnicima.