Prvi kupci u novoj Internet trgovini – Upravo ste otvorili novu Internet trgovinu i očekujete prve kupce. Možda ste upravo u situaciji u kojoj se prodaja ipak ne odvija tempom kako ste pretpostavili. Današnji online kupci su pažljivi i zahtjevni. Nude im se beskrajne mogućnosti odabira i vrlo je izazovno kupcu privući pažnju u mnoštvu postojećih domaćih i stranih Internet trgovina. Kako bi stigli prvi kupci u novoj internet trgovini, potrebno je usmjeriti energiju na stvaranje kreativnih i učinkovitih strategija kojima ćete pokrenuti ljude da naprave prve narudžbe kod vas. Na početku je lako upasti u zamku i nebrojeno puta mijenjati svoju Internet trgovinu zbog pokušaja pridobivanja da stignu prvi kupci u novoj internet trgovini. To nikako nije preporuka, stoga vam donosimo nekoliko načina kako da dovedete kupce na svoje novo online prodajno mjesto.
1. Komunicirajte na svojim profilima društvenih mreža – svi mi imamo veći broj pratitelja na društvenim mrežama: prijatelje, obitelj, poznanike i ostale. Mnogi od njih će biti spremni podijeliti svojem krugu pratitelja vašu objavu o ponudi nove Internet trgovine. Uskladite relevantnu ponudu i predstavite ju na svojem profilu. Možete izvući popis od nekoliko desetaka svojih poznanika i poslati im neku ekskluzivnu ponudu za prvu kupovinu.
2. Zatražite kvalitetne preporuke – prema nekim studijama, čak 92% potrošača vjeruje preporukama ljudi koje poznaju. Uključite svoju obitelj i prijatelje u dijeljenje ponude vaše Internet trgovine. Na taj način možete postići domino efekt kod dobivanja većeg broja kupaca od kvalitetnih preporuka. Besplatan oblik oglašavanja koji može postići odličan efekt. Možda ih neće biti lako nagovoriti, ali ih možete potaknuti popustima na preporuke. Isto tako, možete njihove preporuke nagraditi kuponima ili popustima kod prve kupovine. Kod takvih aktivnosti ne ostvarujete samo kvalitetne preporuke, već i generirate prodaju.
3. Ponudite popust kod prijave na newsletter – email marketing je ključan za postizanje uspjeha u Internet trgovini. Kako bi email marketing donio što bolje rezultate, bitno je prikupiti što više email adresa putem newsletter forme. Svoje posjetitelje možete potaknuti da u što većem broju ostave svoje email adrese tako što ćete im ponuditi popust kod prve kupovine. Time će se i prve kupovine brže ostvariti. Trgovac koji na taj način nudi popuste ima 8 puta veću mogućnost da izvrši prodaju. Obratite pozornost na izradu efektnog dizajna skočnog prozora za prijavu na newsletter. Možete odabrati određene stranice gdje će se prikazivati skočni prozor ili odabrati grupu korisnika kojima će se prikazivati sa navedenim popustom.
4. Promotivna ponuda proizvoda – kako bi pristigli prvi kupci u novoj Internet trgovini važno je pridobiti kupce poklanjanjem proizvoda iz ponude. Na taj način ćete ostvariti mogućnost da što više korisnika čuje za vašu ponudu i istovremeno isproba proizvod. Naravno, poklanjajte neke jeftinije proizvode i one koji su jednostavni za izradu ili napravite liniju reklamnih proizvoda. Nakon što se upoznaju sa vašim proizvodima, znatno povećavate mogućnost prodaje tih proizvoda. Uz to, čak i oni koji ne dobiju poklon imat će određenu razinu poznavanja vaših proizvoda.
5. Pokrenite prodaju pomoću odbrojavanja preostalog vremena – Internet trgovine su idealno mjesto za impulzivnu kupovinu. Budući da je internetska kupovina mnogo jednostavnija od fizičkog odlaska u trgovine, kupci se lakše i brže očaraju različitim internetskim promocijama. Manipulacija vremenom je jedan od učinkovitijih načina za poticanje impulzivne kupovine. Ako ljudi imaju ograničeno vrijeme za ostvarenje primamljivog popusta, veće su šanse za brzu reakciju.
6. Potaknite kupce na kupovine sa ograničenim stanjem zalihe proizvoda – ograničavanje dostupnosti zaliha za popularne proizvode iz Internet trgovine, kupce će potaknuti na bržu reakciju. Kada se kupci suoče sa ograničenim brojem neće čekati danima da se odluče na kupovinu.
7. Kod otvaranja Internet trgovine ponudite trodnevnu kratkotrajnu rasprodaju svojih proizvoda – takvu rasprodaju možete najaviti i unaprijed prije lansiranja Internet trgovine kako bi kupci sa nestrpljenjem čekali otvaranje i odmah ostvarili pogodnost ograničene rasprodaje.
Internet trgovina je spremna za lansiranje i vi s nestrpljenjem očekujete da stignu prvi kupci u novoj internet trgovini. Kao što je svaki početak težak, tako i vi morate biti kreativni i domišljati kako bi kupci počeli kupovati u vašoj Internet trgovini. Ovih sedam jednostavnih prijedloga mogu biti vaš početni korak. No, na tome nemojte stati, budite i dalje domišljati u ostvarivanju što boljeg prometa i stvaranju zadovoljnih kupaca.