Prodaja u web shopu – Konstantno ste ulagali trud u poslovanje vašeg web shopa. Također i investirali u izradu web shopa kako bi sve potrebne funkcionalnosti bile na raspolaganju vašim kupcima. Određenu sumu ste investirali i u marketing da bi korisnici bili upoznati sa vašom ponudom. I sada ste spremni svoje poslovanje podići na viši nivo. Evo nekoliko savjeta kako da to učinite, a da pritom ne potrošite previše novaca.
Privucite kupce odličnim sadržajem
Potpuno se slažemo sa vama kako se taj savjet stalno ponavlja ali to je iz razloga što je navedeno jednostavno čista istina! Razlog zašto korisnici dolaze u web shop je potraga za određenim sadržajem. Traže odgovore na pitanja koja trebaju riješiti. Prije nego počnete pisati super zanimljiv sadržaj u blogu na vašem webu, provjerite kako to radi vaša konkurencija. Što u njihovom sadržaju privlači korisnike. Isto tako, pokušajte provjeriti putem raznih alata koje termine i ključne riječi ljudi koriste kad dolaze na vaš web. Te termine koristite u pisanju bloga. Pritom ne dozvolite da blog bude prodaja u web shopu , jer je to potpuno pogrešan način za njegovo objavljivanje. Putem bloga trebate ljudima pružati savjete i neke dodatne informacije u vezi okružja vašeg poslovanja. Ukoliko vaš web shop prodaje kozmetiku za njegu lica, pišite na primjer o ritualima čišćenja kože lica prirodnim načinima. Ne razmišljajte o blogu kao o oglašavanju vaših proizvoda i usluga, nego kao o dodatnom educiranju svojih korisnika. Kad počnete stvarati takav sadržaj, imajte na umu samo i jedino svoje korisnike. Mnoge tvrtke pišu dosta o tome tko su, koliko dugo su na tržištu, čime se bave. Dok u stvarnosti korisnici žele znati kako im vaše poslovanje može pomoći. Usmjerite svoje razmišljanje prema svojim korisnicima koji će kupiti vaše proizvode, kako da njihovo iskustvo upotpunite u svojem web shopu. Uz takav koristan sadržaj istaknite jasnim gumbom konkretan poziv na akciju. Tada će i blog dobiti svoju potpunu svrhu.
Zatražite recenzije od svojih korisnika
Dobivanje povjerenja od korisnika je ključan trenutak za svako poslovanje. Bez povjerenja korisnika se ne može napredovati. Stoga je dobivanje recenzija jedan od najvažnijih podataka koje možete imati u svojem web shopu. Pružat će novim korisnicima važne informacije o vašem poslovanju i vašim proizvodima, a uz to i utjecati na rangiranje. Nije ih lako dobiti od kupaca, stoga imamo nekoliko ideja kako da vam to uspije. Prvi i najjednostavniji način je da upitate kupca želi li Vam napisati recenziju. Ta ideja je dobra, jer kupci cijene kad im se putem interneta netko osobno i ljubazno obrati, a pritom još mogu direktno utjecati na poboljšanje vašeg poslovanja. Pritom je mudro napraviti nekoliko kratkih savjeta kako kroz par koraka na jednostavan način korisnik može ostaviti recenziju na Google-u ili Facebook-u. Isto tako, upit o ostavljanju recenzije možete odraditi prilikom fizičkog kontakta ili putem telefonskog razgovora. Kod korisnika se ostavlja sličan dojam kao i putem emaila, oni pritom dobivaju dojam da pridonose rastu poslovanja vaše tvrtke.
Postavite anketu na web sjedište
Kratka poruka putem koje možete saznati zašto korisnik nije napravio narudžbu niti obavio kupnju u vašem web shopu. Kao odgovore navedete nekoliko razloga gdje korisnik klikom može odabrati ponuđeni odgovor. Odgovori mogu biti: proizvod je preskup, nisam pronašao traženi proizvod, proizvod ne sadrži dovoljno informacija i sl. Na taj način možete dobiti vrijedne i korisne informacije putem kojih možete direktno reagirati, odnosno korigirati podatke na koje korisnici najviše reagiraju. Bez obzira što prodajete putem svog ecommerce sustava, postoji mnoštvo alata i mnogo načina koji će pomoći da vaša prodaja u web shopu raste. Niti u jednom trenutku ne bi pretpostavljati kako je prodaja u web shopu lak način za zaradu. Izgradnja brenda koji donosi profit je izazov za svakog poduzetnika koji krene u to poslovanje. Naše iskustvo vam u tome može pomoći.