Email marketing i dalje pokazuje izvrsne rezultate kod analiza marketinških kampanja. Slanje poruka emailom ne košta ništa, osim vašeg vremena. Nakon otvaranja web trgovine posvetite se email marketingu i poslušajte naše savjete. Segmentacija i humanizacija Ove dvije ideje su vrlo važne za email marketing. Sigurno ste i sami primjetili kako ljudi postaju sve više osjetljivi na primanje sadržaja koji nije prilagođen njihovim željama i potrebama. Nitko više ne voli primati emailove koji su poslani na stotine i tisuće adresa, a k tomu djeluju i „spammy“. Iz tog razloga pametno je napraviti liste za primanje emailova. Nakon što ste očistili bazu podataka i kreirali razne liste za slanje emailova, humanizirajte svoje email poruke. Pomoću segmentiranih popisa vaše poruke automatski postaju osobnije, jer znate da će biti relevantne onima koji ih primaju. Ako ste u mogućnosti, šaljite emailove sa adrese koja uključuje osobno ime i ime tvrtke. Segmentirajte poruku svojih emailova na temelju lokacije, ponašanja i životnih vrijednosti kako bi doprli točno do određene skupine koja bi mogla potencijalno biti zainteresirana za vaš proizvod ili uslugu. Počnite jednostavno tako što ćete segmentirati svoju prethodnu e-poštu prema korisnicima koji su ju otvorili naspram korisnika koje ju nisu otvorile. Povratne informacije Zatražite povratne odgovore od korisnika. Jer tko će vam dati točnije odgovore od samih korisnika. Traženje odgovora od vaših korisnika njima pokazuje da su vam važni za vaše poslovanje i da bez njih ne bi bilo niti vas! Kupci cijene poštovanje. Društveni mediji Društveni mediji služe korisniku za otkrivanje informacija dok se emailovi šalju direktno korisniku. Zajedničkim aktiviranjem imate dva jaka saveznika u vašoj prodaji i povećanju publike. Zajedno ih možete aktivirati na način da na poslovnoj stranici društvenog medija postavite email tab. To je sjajan način na koji možete povećati listu preplatnika. Da bi ta mogućnost bila atraktivnija vašoj publici, ponudite im popust ili kupon za kupnju prilikom upisivanja njihove email adrese. Dok sa druge strane, imate priliku povećati prisutnost društvenih medija putem email poruka tako što postavite ikone društvenih mreža na kraju email poruke koje vode korisnika direktno na poslovnu stranicu vaše tvrtke. Jednostavan i jeftin način za povećanje vaše baze klijenata. Dakle, dok se tvrtke okreću prikazivanju na društvenim medijima, imajte na umu da je email marketing i dalje vrlo učinkovit marketinški alat koji u suradnji sa društvenim medijima pomaže rastu vaše baze klijenata. Kreirajte interaktivne email poruke Kako tehnološki svijet postaje sve više interaktivan, tako i email poruke prate taj trend. Ako imate jedan određeni proizvod koji želite ponuditi kroz email, GIF-ovi tu vrlo dobro prolaze. Također i gumb kojim pozivate na točno određenu akciju mora biti jasno naznačen. Pritom budite sigurni da se vaša email poruka dobro (ako ne i bolje) vidi na mobilnim uređajima. A/B testiranje Testiranje je više od trenda. Biste li ponudili svojim gostima novi recept a da prije to ne isprobate? A ako nije dobro, bi li to prepravili i poslužili ponovno? Isto primijenite i na email poruke. Jer to je metodologija koju biste trebali prenijeti u sve aspekte marketinških kampanja. Testirati trebate u prvom redu naslov poruke, zatim tekst i CTA gumb. A/B testove možete koristiti kako biste utvrdili što najbolje funkcionira, ali svakako promijenite samo jednu varijablu za svaki test. Procijenjeno je da će do 2021. godine broj poslanih i primljenih emailova narasti do 320 milijardi dnevno. To je gotovo nezamisliv potencijal za rast svakog poslovanja. Ako želite iskoristiti taj potencijal, uvrstite ove savjete i šaljite emailove svojim korisnicima. Zapamtite, email marketing je kao i svaka druga metoda oglašavanja: stalno se mijenja! Budite u toku sa promjenama kako vaše poslovanje ne bi bilo u zaostatku. Možete nam se obratiti za sve potrebne informacije!
Vaša privatnost
Kako bismo Vam uvijek omogućili najbolje moguće iskustvo pregleda stranica, naša stranica optimalno funkcionira sa omogućenim kolačićima. Oni nam omogućuju da vas prepoznamo kada ponovo posjetite našu stranicu te ujedno omogućuje prepoznavanje i ispravak pogrešaka – pružajući vam brže, osobnije iskustvo