Poklon bon kodovi u web shopu – Ecommerce okruženje se neprestano razvija zbog raznih utjecaja uvjetovanih novim tehnologijama. Sve takve promjene imaju utjecaj na način poslovanja pojedine ecommerce tvrtke ali isto tako i na ponašanje kupaca. Svaka tvrtka koja posluje putem web shopa bi trebala biti ispred ovih promjena kako bi ispunili očekivanja kupaca i zadržali konkurentsku prednost.
Uz sve navedeno, dodatni fokus ćemo staviti na razne bonove za popuste i druge pogodnosti kod kupovine proizvoda koji itekako pozitivno utječu na potrošnju kupaca u web shopovima.
Više je načina i prilika gdje se kupcima mogu omogućiti razni poklon bon kodovi u web shopu za popuste ili poklone:
Bonovi za napuštenu košaricu – Napuštena košarica je nažalost problem sa kojim se susreće najveći broj web trgovaca. U prosjeku je gotovo 70% košarica gdje kupci ne završe kupovinu. Zbog navedenog prosjeka, bon za napuštenu košaricu može biti moćan alat za poboljšanje prodaje i povećanje zadovoljstva kupaca. Ponudite bonove tako što ćete prvo segmentirati svoju publiku i na temelju toga prilagodite email poruke o napuštenoj košarici prema ponašanju i povijesti kupaca. Na primjer, posjetitelji koji prvi put dolaze mogu dobiti drugačiju ponudu od stalnih kupaca. Kombinirajte ponude s vrijednim sadržajem: uz bon kodove, uključite sadržaj koji dodaje vrijednost korisničkom iskustvu. To bi mogli biti korisni savjeti vezani uz proizvode u njihovoj košarici ili čak sadržaj koji su generirali korisnici za navedeni proizvod prilikom korištenja.
Bonovi za kupce koji prvi puta kupuju u vašem web shopu – Ključno je privući pozornost kupaca koji prvi put kupuju jer možda će oklijevati ponovno kupovati od vas ako nisu upoznati sa vašom markom. Posebna ponuda za one koji prvi puta dolaze može biti blagi poticaj koji im je potreban da postanu redoviti kupci. Ponudite im ekskluzivnu ponudu: uz popust, omogućite im rane informacije o nadolazećem proizvodu ili rasprodaji.
Pop-up ponuda kod namjere odlaska sa weba – Ponude u zadnjoj sekundi odličan su način da posjetitelje pretvorite u kupce. Pojavljuju se baš kad se netko sprema napustiti vašu web lokaciju. Privucite pozornost i osmislite jednostavnu, ali hrabru poruku za svoj skočni prozor koji će privući pozornost posjetitelja i potaknuti ga na kupnju prije odlaska (npr. “Čekajte! Ostvarite 10% popusta na svoju narudžbu prije nego krenete”).
Poseban blagdanski popust – Tijekom blagdanske sezone, uključujući velike događaje poput Black Friday i Cyber Monday, kupci su spremni potrošiti više nego inače. Posebne blagdanske ponude odličan su način da povećate prosječnu ukupnu količinu košarice tijekom ovog vrhunca potrošnje.
Minimalni popust pri kupnji – Svrha ovog popusta je poticanje kupaca da potroše nešto više kako bi ostvarili uštedu. Na primjer, možete ponuditi 15% popusta na narudžbe veće od 50 eura. Ovaj pristup potiče kupce da dodaju još nekoliko artikala u svoju košaricu i povećavaju prosječnu vrijednost narudžbe.
Ponude prije lansiranja – Ako tek otvarate web shop ili lansirate novi proizvod, posebne ponude prije lansiranja savršene su za privlačenje pozornosti. Ostanite u kontaktu i prikupljajte email adrese od zainteresiranih ljudi kako biste im mogli slati novosti.
Ponuda za prijavu na newsletter – Ponuda popusta za prijave na bilten uobičajena je strategija. Dobivate email adresu posjetitelja, a oni dobivaju popust – što je odlična kombinacija za obje strane.
Promo kod preporuke – Ljudi često vjeruju preporukama prijatelja ili članova obitelji. Iskoristite ovo nudeći ponude preporuka. Možete nagraditi preporučitelja, novog kupca ili oboje.
Ponuda za vjerne kupce – nikad ne zanemarujte svoje vjerne kupce, neka vam oni uvijek budu u fokusu. Za njih formirajte posebne popuste, obavještavajte ih o svojim posebnim ponudama ili nagradite prilikom kupovine.
Ponuda rasprodaja zaliha – stižu vam novi proizvodi u web shop, vrijeme je da očistite postojeće zalihe. Ponudite kupcima poklon iz zalihe prilikom kupovine novih proizvoda.
Mnogobrojne su ideje za kreiranje bonova koji mogu utjecati na potrošnju vaših kupaca i njihov povratak u vaš web shop. Za početak koristite jednu ili dvije opcije, testirajte i analizirajte učinkovitost. Mijenjajte ponude i razveselite svoje kupce novim idejama.