Uspješno otvaranje internet trgovine – U našem bogatom dugogodišnjem radu otvaranja i lansiranja internet trgovina, susreli smo se sa raznim idejama online prodaje. Iskustvo je pokazalo kako inovativnost ili originalnost asortimana ne mogu garantirati uspješno poslovanje bez maksimalnog angažmana i upornosti klijenata. Uz takav rad, internet trgovine daju pozitivne rezultate i ostvaruju napredak.
Upravo takvo klijentovo zalaganje od samog početka planiranja internet trgovine može spriječiti mnoge propuste kod otvaranja.
Nekoliko je propusta i pogrešaka koje je moguće izbjeći i već od samog početka krenuti uspješno sa poslovanjem. U fazi planiranja otvaranja internet trgovine vrlo je važno napraviti opsežno istraživanje tržišta. Potrebno je istražiti potražnju i ponudu tržišta za planiranim asortimanom koje uključuje troškove, prihode i ostale atribute koji će odrediti profitabilnost takve prodaje.
Uz to je vrlo važno dobro istražiti konkurenciju na tržištu. Pravi odabir platforme za otvaranje internet trgovine najkvalitetnije će definirati vašu poziciju na tržištu.
Pogrešan odabir će dosta ograničiti vaše ecommerce poslovanje. Vrlo je važno dobro se raspitati o mogućnostima raznih platformi i savjetovati sa tvrtkama koje već imaju aktivne internet trgovine. Obavezno treba provjeriti kakve su mogućnosti održavanja i nadogradnji pojedine platforme kako bi mogli računati na dugotrajno nesmetano ecommerce poslovanje.
Pogrešan odabir dizajna internet trgovine može imati loš utjecaj na korisničko iskustvo. Osim što će ostaviti loš estetski dojam na korisnika, pogrešnim odabirom elemenata i boja otežat će snalaženje u trgovini. Isto tako određeni elementi dizajna mogu znatno usporiti učitavanje stranica. Za odabir lijepog i kvalitetnog dizajna najbolje je posvjetovati se sa stručnjacima na tom području.
Iako ste uvjereni kako imate izvrsne proizvode i za njima vlada velika potražnja, provedite maksimalnu provjeru oko njihove ponude i potražnje na tržištu. Mnoge internet trgovine su loše startale upravo zbog pogrešne ponude. U početku je bolje ograničiti broj i svesti ih na ponudu vodećih proizvoda.
Nekoliko proizvoda pomoći će vam u stvaranju jedinstvenog i dosljednog identiteta robne marke. Kako bi uspješno razvili identitet svoje robne marke morate uspostaviti snažnu marketinšku strategiju.
Samo otvaranje internet trgovine ne dovodi automatski kupce u nju. Jedna od najvećih pogrešaka prilikom otvaranja je nedovoljno ulaganje u promociju internet trgovine i njenu ponudu. Takvo poslovanje može izgubiti mnogo prihoda ako nema kvalitetan marketinški plan od samog početka. Kako bi osvijestili publiku i stvorili lojalne kupce morate im promovirati svoju ponudu.
Pažljivo postupajte sa svojim korisnicima, budite im podrška kod posjeta i kupovine. Ne zanemarujte njihove prigovore i slušajte njihove povratne informacije. Kad kupcima pružite bolju uslugu i otklonite njihove sumnje, veće su mogućnosti pridobiti njihovu lojalnost i preporuku. Velik je broj tvrtki koje naprave pogreške prilikom otvaranja internet trgovine.
Iako je ecommerce poslovanje unosan posao, često se dogodi da se podcijene moguće situacije iz početnih faza. Mnoge neželjene situacije se događaju i u kasnijim razdobljima poslovanja, no ove početne treba izbjegavati kako bi prodaja u internet trgovini dobila uspješan zamah i dobila priliku da se razvija se u željenom pravcu.