Ostvarite odličnu prodaju nakon izrade web shopa – Otvorili ste web shop i slijedeći korak je što prije početi ostvarivati prodaju. To je, naravno, logičan slijed ali i ne baš uvijek tako jednostavan kako se čini… Današnji kupci su sve pažljiviji i dosta su zahtjevni. A konkurencija na internetu je sve veća i veća. Kako biste bili u mogućnosti da ostvarite odličnu prodaju, morate biti kreativni i učinkoviti kako bi kupce usmjerili u svoju Internet trgovinu. No, kao početnik ovdje vam se vrlo lako može dogoditi da upadnete u zamku i bez pravih smjernica počnete raditi sasvim pogrešne korake. Stoga smo napravili popis od 5 jednostavnih metoda koje će vaši kupci obožavati.
Zatražite kvalitetne preporuke koje možete započeti putem mreže osobnih kontakta. Nakon slanja emaila o osnovnim informacijama vaše Internet trgovine, od svojih osobnih kontakta zamolite neka vas preporuče svojim prijateljima. Na taj način postižete domino efekt za dobivanje više kupaca od kvalitetnih preporuka. Ako mislite da je to besmislica ili trik, tada niste upoznati kolika usmena predaja ima velik utjecaj da ostvarite odličnu prodaju u Internet trgovini. Osobna preporuka će postizati bolje rezultate ako se kupcima ponudi neka stimulirajuća ponuda, popust ili poklon.
Slijedeća učinkovita metoda je dobivanje popusta za upisivanje email adrese. Time prikupljate bazu email adresa koja je vrlo vrijedna za mnoge buduće aktivnosti i promocije u Internet trgovini. A u samom startu potiče kupce na kupovinu. Poruku za dobivanje popusta možete postaviti na naslovnu stranicu ili bilo koju za koju smatrate da će ostvariti željeni efekt. Također možete ga postaviti da se prikazuje svim kupcima ili samo novim.
Poklanjanje određenog proizvoda iz ponude Internet trgovine može biti dobar način da ostvarite odličnu prodaju. Ovdje ne morate poklanjati skupe proizvode, atraktivan i povoljan artikl izazvat će veliku pozornost potencijalnih kupaca. A takvim načinom kupci će vrlo brzo saznati kvalitetu vaše ponude. Takvu ponudu možete objaviti i na nekoj društvenoj mreži uz koju korisnici moraju tagirati svoje prijatelje.
Možete potaknuti kupovinu postavljanjem brojača za odbrojavanje preostalog vremena za povoljniju kupnju. Poznato je da su Internet trgovine mjesta na kojima korisnici često impulzivno kupuju, a brojači su izvrstan alat za požurivanje. Jedan od čimbenika koji impulsnu kupovinu čini tako učinkovitom jest manipulacija vremenom. Ako ljudi imaju ograničeno vrijeme da iskoriste priliku, povećava se šansa za impulzivnu kupnju. Isti efekt možete postići ako postavite brojač vremena u mail napuštene košarice. U tom slučaju možete korisniku ponuditi određeni popust ili besplatnu dostavu sa ograničenim rokom.
Ograničenje zaliha robe ima sličan efekt kao i odbrojavanje preostalog vremena. Kod korisnika povećava žurnost i stvara pritisak o brzom djelovanju. Ograničena zaliha se preporuča stavljati na vaše top artikle. Odlična prilika za dovršenje kupovine je kupcima ponuditi besplatan poklon prilikom napuštanja košarice. U trenutku kad se korisnika detektira da izlazi iz Internet trgovine, a nakon što je stavio proizvod u košaricu, zaustavi ga se sa ponudom poklona ako dovrši kupovinu. Isto tako imate mogućnost postavljanja kratkovremenog popusta cijelog asortimana u Internet trgovini ili jednog dijela asortimana. Tu rasprodaju postavite, na primjer, na rok od tri dana i u tom periodu mijenjate artikle koji su na popustu. To će korisnike nagnati da se vrate u Internet trgovinu kako bi provjerili što je na popustu.
Vaša Internet trgovina još uvijek ne ostvaruje prodaju? Ne brinite! U početku sve počinje od nule. Preporuka je postavljanje neke od metoda koje smo prezentirali. Ili možda vi imate ideju o nekoj sličnoj? Svakako nam javite!