Internet trgovina na tražilicama – Postoji period kada promet u Internet trgovinama nepredvidljivo oscilira. Ponekad promet nenadano poraste, no ponekad pada „bez opravdanog razloga“. Postoje li ipak opravdani razlozi zbog kojih Internet trgovina ne ostvaruje prosječan promet u određenom periodu? Provjerite neke od mogućih problema koji bi mogli imati utjecaj na broj posjeta. Posljednjih godina bilježi se sve veći porast prometa putem mobilnih uređaja. To je zato što smo upravo usred važnih promjena u načinu na koji ljudi traže razne proizvode, servise i usluge.
Povećane posjete putem mobilnih uređaja bilježe se i u Internet trgovinama – sve više korisnika obavlja kupovinu na mobitelu. Takav promet može stvoriti određeni efekt na posjete vašoj Internet trgovini. Promjene nastaju zbog prelaska na konzumiranje sadržaja na mobilnim uređajima. Navedeno može imati utjecaj na više faktora: može utjecati na dane u tjednu i sate dana kada ljudi vrše pretragu. Isto tako, može utjecati na odabir ključnih riječi prilikom pretrage. Razumijevanje ovih promjena i rana primjena odgovarajućih radnji može zaustaviti negativan trend u mobilnom prometu. Potrošači mijenjaju svoje navike, izazov je otkriti što se promijenilo kako bi se uvidio smjer cjelokupnog prodajnog procesa potrošača.
Prelazak na mobilne uređaje utjecao je i na način kako korisnici komuniciraju sa tvrtkom. Na primjer, predstavljanje informacija u PDF formatu možda više nije praktičan način pregleda. Uz to, pružanje mogućnosti posjetiteljima web stranice da vas pozovu, pošalju SMS-ove ili mogućnost da dobiju neposredan telefonski poziv od vas, može Internet trgovinu staviti korak ispred konkurencije. Sigurnost vaše Internet trgovine ima velik utjecaj internet trgovina na tražilicama. Google Chrome upozorava posjetitelje na nesigurne web lokacije.
Postoji mogućnost da ih navedeno može odvratiti od vašeg web sjedišta ako na njemu nemate osposobljen sigurnosni protokol. Oscilacija organskog prometa može nastati i uslijed ažuriranja Google algoritma. Uobičajeno je da SEO industrija pokušava pronaći koje vrste loših aktivnosti ili web sjedišta Google cilja. Google pretraga je dohvat informacije koja je plasirana na web stranici na osnovu postavljenog upita na tražilici. Ako je rang internet trgovina na tražilicama pao u odnosu na prijašnji period, jedna od mogućnosti je da više rangirane stranice pružaju konkretnije odgovore na traženi upit.
Meta informacije ili meta tagovi koriste tražilicama da saznaju podatke koje vaša web stranica pruža. Najvažniji meta podatak je title tag. On direktno utječe na pozicioniranje internet trgovina na tražilicama. Ne duplicirajte svoje meta informacije. Isto tako izbjegavajte generičke meta podatke poput „Početna“ i sl. Koristite preciznije title tagove koji sadrže ciljanu ključnu riječ. Smanjene posjete vašem webu mogu uzrokovati i zastarjele ključne riječi za koje rangirate internet trgovina na tražilicama.
Takav uzrok je osobito moguć ako se vaša ponuda nalazi na internetu već nekoliko godina, a pojmovi više nisu relevantni. Razmislite o vlastitim navikama prilikom pretraživanja nekog pojma. Mnogi korisnici prilikom pretrage koriste razne varijacije istog pitanja kako bi došli do konkretnije informacije. U posljednje vrijeme sve češća navika kod pretrage je upisivanje problema postavljenog kao pitanje postavljeno jednostavnim jezikom. I tražilice su prihvatile taj način, te prema postavljenim pitanjima prikazuju najrelevantnije podatke. Provjerite svoje ključne riječi i fraze. Ako koristite stare i općenite ključne riječi, ažurirajte svoju strategiju.
U današnjem tehničkom i online okruženju jedini način za postizanje uspjeha je stalni protok prometa na vašem web sjedištu. Budući da je Google glavni izvor prometa, presudno je dobro rangiranje internet trgovina na tražilicama u rezultatima pretraživanja. Za dobro rangiranje potrebno je ispravno postaviti svoju web stranicu kako biste doveli potencijalne kupce. Upravo će bolji rang internet trgovina na tražilicama povećati promet vaše Internet trgovine. Uvijek budite informirani o najnovijim ažuriranjima i najboljim praksama za što bolju poziciju na tražilicama.
Ako ne posjedujete dovoljno znanja i iskustva u ovom području, svakako se obratite nekoj provjerenoj agenciji. Odlično pozicioniranje vaše internet trgovine na Google tražilici daje konkretne rezultate u vašoj prodaji.