Ecommerce SEO

Svaka web trgovina želi privući što više prometa i uz to ostvariti što veću prodaju. Ecommerce SEO je proces koji može poboljšati organsko rangiranje i vidljivost web trgovine na tražilicama. Omogućuje ecommerce tvrtkama da privuku stalni dotok potencijalnih kupaca bez konstantnih troškova oglašavanja za razliku od, na primjer, plaćenih kampanja koje prestaju privlačiti promet nakon što se proračun potroši.

Mnoge web trgovine troše velike iznose na plaćeno oglašavanje kako bi privukli potencijalne kupce. Ulažu vrijeme i novac u kampanje, ali kad se dnevni budžet potroši, promet prestaje. Ono što im nedostaje je održiva strategija koja nastavlja privlačiti promet i prodaju bez stalnih troškova oglasa. Optimizirajte stranice za tražilice kako bi privukli stalan dolazak potencijalnih kupaca koji aktivno traže ono što nudite.

Vrlo je zahtjevno istaknuti se na tražilicama zbog činjenice kako u svijetu postoji više od 30 milijuna web trgovina. Međutim, s pravom SEO strategijom možete poboljšati svoju online prisutnost, privući ciljani promet i povećati prodaju.

Kada ste dobro rangirani za određene ključne riječi u rezultatima pretraživanja, potencijalnim kupcima je lakše pronaći vašu ponudu u potrazi za relevantnim proizvodima.

Visoko rangiranje također podiže kredibilitet i autoritet vaše robne marke jer potrošačima su vjerodostojnije web stranice sa visokim rangom.

Udvostručiti organski promet može izgledati zastrašujuće, ali uz jasnu SEO strategiju i dosljedan trud, to se može postići brže nego što mislite.

Za početak dobro svladajte osnove SEO optimizacije. Osnove se često zanemaruju u potrazi za nekom tajnom formulom koja daje trenutne rezultate. Istraživanje ključnih riječi ključno je za web trgovine jer pomaže identificirati izraze koje potencijalni kupci koriste kada traže proizvode. Potrebno je usredotočiti se na razumijevanje namjere korisnika prilikom pretrage pojmova. Neki ljudi žele saznati više o temi, dok su drugi možda više zainteresirani za kupnju proizvoda. Potrebno je usredotočiti se na ključne riječi s jasnom namjerom kupnje, odnosno pojmove za koje postoji veća vjerojatnost da će potaknuti prodaju. Na primjer, ako imate trgovinu sa kozmetičkim proizvodima, u početku možete ciljati ključne riječi širokog opsega kao što je najbolja rutina za njegu kože. Međutim, ljudi koji pretražuju ovaj pojam obično traže informacije, ne žele nužno kupiti. Ciljanje ključnih riječi poput najbolja cijena za kremu protiv starenja može povećati prodaju jer su ljudi koji pretražuju te pojmove spremni kupiti.

Dobro optimizirane stranice proizvoda mogu značajno povećati stope konverzije, poboljšati korisničko iskustvo i povisiti rangiranje na tražilicama:

  • Na stranicama proizvoda formirajte jasne URL-ove koji sadrže ključne riječi
  • Koristite izraze poput popusti, akcije ili najniža cijena kako biste potaknuli ljude da kliknu na vašu stranicu
  • Navedite detaljne opise proizvoda koji sadrže ključne značajke, prednosti i specifikacije
  • U opise proizvoda uključite relevantne ključne riječi
  • Koristite visokokvalitetne slike i videozapise kako bi što bolje istaknuli značajke svog proizvoda
  • Prikažite recenzije i ocjene kupaca kako biste izgradili povjerenje
  • Postavite jasne i privlačne oznake za košaricu

Optimiziranje stranica kategorija ključan je SEO savjet za poboljšanje korisničkog iskustva, boljeg rangiranja i povećanje prodaje. Dobro strukturirane stranice kategorija će olakšati korisnicima pregledavanje ponude web trgovine i uputiti ih do određenih proizvoda. Dodatno optimizirajte stranice kategorija korištenjem relevantnih ključnih riječi u naslovima i opisima te pisanjem jedinstvenog sadržaja kojim ćete istaknuti prednosti proizvoda.

Redovito objavljivanje sadržaja u web trgovini će privući više korisnika i povećati rang na tražilicama. Korisnicima ponudite razne informacije i savjete putem blog objava koje će olakšati odabir i kupnju. Različitim temama ciljajte više ključnih riječi i dosegnite širu publiku. Kao rezultat toga, možete poboljšati vidljivost svoje web stranice i dobiti priljev svježeg organskog prometa. Međutim, kako biste angažirali potencijalne kupce i potaknuli više konverzija, bitno je da je svaki dio sadržaja relevantan za interese vaše publike i da odgovara jedinstvenoj namjeri korisnika za svaku ključnu riječ.

Dosljedni napori i strateške SEO prakse mogu vam pomoći da se istaknete na pretrpanom tržištu i postignete održivi rast. Ključ je usredotočiti se na temeljito istraživanje ključnih riječi, optimizirati stranice proizvoda i kategorija te redovite objave novog sadržaja.