B2B ecommerce tržište nezaustavljivo raste i napreduje. Progres tog poslovnog procesa je tvrtkama omogućio da pojednostave i ubrzaju mnoge poslovne procese. Time mogu povećati svoje ponude, proširiti tržište i pospješiti rast svojih prihoda.
Za izgradnju besprijekornog korisničkog iskustva i pojednostavljenje poslovnih transakcija, ključno je pronaći najbolju B2B ecommerce platformu koja podržava bitne B2B eCommerce značajke i ispunjava zahtjeve online korporativnih kupaca. Provjerite koje funkcionalnosti bi trebali zahtijevati kod ovog odabira.
Razne mogućnosti prilagodbe sustava
Procesi B2B poslovanja mogu biti složeni. Oni uključuju velik broj korisnika i razlikuju se od jedne tvrtke do druge. Za rješavanje ovih izazova ključno je odabrati B2B ecommerce platformu koja ima brojne mogućnosti za izradu custom funkcionalnosti. Njihova fleksibilna struktura osigurava da web administratori mogu dodijeliti različite uloge i dopuštenja korisnicima, tj. osigurati da kada se korisnici prijave, imaju pristup samo onim stavkama i značajkama koje su relevantne za njihove specifične poslovne potrebe. Potrebna je i mogućnost ponude popusta koji su specifični svakom klijentu. Osim toga, korisnici imaju slobodu personalizirati svoje nadzorne ploče i prikazati najvažnije metrike za svaku od njihove razine poslovanja. Da biste postigli ovu fleksibilnost, nije potrebno razviti prilagođenu B2B eCommerce platformu od nule, već odaberite skalabilno rješenje koje se može prilagoditi potrebama bilo koje tvrtke.
Upravljanje informacijama o proizvodu
Za razliku od B2C kupnje, B2B su sasvim druga stvar. B2B kupci nisu obični kupci, oni su stručnjaci u svojim područjima. Ne donose impulzivne odluke niti kupuju na temelju općih potreba. S druge strane, u svom pristupu će se više posvetiti dubljoj analizi proizvoda. Ti kupci trebaju sve tehničke detalje, specifikacije, informacije o cijenama i dostupnosti proizvoda prije nego što uopće razmisle o kupnji. Ali ne radi se samo o informacijama. B2B transakcije također zahtijevaju povjerenje i kredibilitet, transparentnost i dubinu znanja. Potrebno je da digitalni katalog prikazuje sve dostupne artikle, uključujući slike proizvoda, videozapise i sveobuhvatne pojedinosti o proizvodu.
Napredno pretraživanje i navigacija
B2B kupci često moraju kupovati velike količine artikala, ponekad iz različitih kategorija ili sa specifičnim zahtjevima. Napredni sustav pretraživanja može im olakšati iskustvo kupovine pružajući im točne i relevantne rezultate. Korisnici bi trebali moći lako pronaći artikle koje žele bez traženja cijelog popisa proizvoda. Obavezno omogućiti detaljno filtriranje kako bi kupci imali mogućnost lociranja proizvoda ili pročišćavanja rezultata pretraživanja na temelju različitih atributa kao što su veličina, boja i dostupnost. B2B web shop trebao bi biti sposoban rukovati i tumačiti semantička pretraživanja uz pomoć dužih i više ciljanih ključnih riječi, budući da su studije pokazale da ovaj pristup smanjuje stopu napuštanja košarica s 40% na 2%. Prikaz košarice kod dobivenih rezultata u tražilici – ova značajka ne samo da štedi vrijeme, već i povećava vjerojatnost kupnje dodatnih proizvoda. Uključivanjem naprednog sustava pretraživanja, B2B tvrtke mogu znatno povećati svoje stope konverzije. S jednostavnim i intuitivnim postupkom otkrivanja proizvoda veća je vjerojatnost da će kupci obaviti kupnju i manja je vjerojatnost da će napustiti svoju košaricu zbog frustracije ili zbunjenosti. To u konačnici dovodi do boljeg povrata ulaganja za poduzeća.
Personalizirane cijene
Za razliku od B2C web shopova gdje svi plaćaju istu cijenu, B2B poduzeća imaju fleksibilnost da svakom kupcu ponude njemu prilagođene cijene i popuste. Povrh toga, oni također pružaju skupne cijene za specifične kombinacije proizvoda i količinske popuste. Nakon što se korisnik prijavi, trebao bi moći lako pristupiti cijenama koje su posebno prilagođene njemu.
Brzo ponovno naručivanje
Brzo i jednostavno ponavljanje prethodnih narudžbi jedna je od najvažnijih značajki B2B web shopa. Omogućuje registriranim B2B kupcima da jednostavno ponove bilo koju od svojih prethodnih narudžbi. Ova značajka pojednostavljuje B2B proces kupnje i omogućuje korisnicima da naprave prilagodbe. Kupci mogu promijeniti količine, ukloniti neke artikle ili dodati proizvode u narudžbu prije nego što kliknu na naplatu.
Potrebno vam je dugoročno i visoko kvalitetno B2B ecommerce rješenje uz razne mogućnosti za prilagodbu vašem poslovanju? Kontaktirajte nas već danas.