Kupci iz godine u godinu počinju istraživati božićne ponude u web trgovinama sve ranije, već u toku jeseni. Svi pokazatelji upućuju kako će potrošnja ove godine još više porasti. Ne čekajte zadnji trenutak, pripremite na vrijeme svoje web trgovine. Trgovci bi trebali biti spremni rano privući pozornost i usvojiti marketinški pristup koji upućuje kako su uvijek prisutni sa odličnim ponudama. S obzirom da se bilježi porast potrošnje božićne kupovine i u fizičkim trgovinama, trgovci bi trebali razmotriti mogućnosti brojnih usluga — kao što su kupnja putem interneta, preuzimanje u trgovini; kupnja putem interneta, povrat u trgovini te rezervacija putem interneta, preuzimanje u trgovini.
U posljednje vrijeme, sve više zbog ekonomske neizvjesnosti koja je prisutna, kupci su u potrazi za dobrim popustima. Iako to može značiti žrtvovanje određenog postotka marže i profitabilnosti, popusti su ključni za zadovoljenje potreba kupaca ove sezone. Stoga pripremite i ponude i upoznajte svoje kupce sa popustima što ranije.
Omogućite povrate bez muke kako biste izgradili lojalnost svoje web trgovine. Blagdani su glavna prilika za robne marke da dopru do novih kupaca i izgrade lojalnost postojećih. Ali ključno za zadržavanje tih kupaca je stvaranje nezaboravnog iskustva nakon kupovine. Za mnoge kupce to znači mogućnost jednostavnog i lakog povrata. Iako velik broj povrata možda ne zvuči idealno, ovo je velika prilika da dokažete svojim kupcima da vam je stalo do njih – ne samo do njihovog novca. Umjesto da svu svoju energiju usmjerite na iskustvo kupnje, pobrinite se da nudite velikodušan rok i intuitivno iskustvo povrata.
Kupci namjeravaju više potrošite ovih blagdana ali i očekuju besplatnu i bržu dostavu. Besplatna dostava je jedan od najjačih marketinških okidača koji potiče korisnika da završi kupovinu. Isto tako, u eri sve svećeg broja dostavnih službi, vrijeme dostave se znatno skratilo unazad par godina. Provjerite svoje mogućnosti i na vrijeme preusmjerite svoju službu kako bi sve narudžbe stiglo u kratkom roku. Međutim, unatoč dobro osmišljenim planovima, kašnjenja u isporuci još uvijek mogu predstavljati izazove tijekom blagdanske gužve. Ta kašnjenja mogu proizaći iz raznih čimbenika, uključujući nepovoljne vremenske uvjete, povećanje količine narudžbi ili poremećaje u opskrbnom lancu. Kako bi se izravno uhvatile u koštac s ovim izazovima, tvrtke bi trebale postaviti realna očekivanja dostave, ponuditi opcije ubrzane dostave za kupce u posljednjem trenutku i iskoristiti sustave praćenja i obavijesti kako bi kupce informirali o statusu njihovih narudžbi.
Nedavno istraživanje koje je proveo Salesforce, u razdoblju od ožujka do svibnja 2023., otkrilo je da je više od 50% potrošača kupovalo na temelju artikala na koje su naišli putem svojih feedova na društvenim mrežama. Pokretač porasta ovakve kupovine su milenijalci i generacija Z koji preuzimaju vodstvo ovakve kupovine. Predviđa se znatan rast od gotovo 30% u trgovini putem društvenih mreža ove godine, što se uglavnom pripisuje sve većoj važnosti platformi poput TikToka. Osim toga, društveni mediji igraju ključnu ulogu u oblikovanju odluka o kupnji. Shodno tome, brendovi koji se pripremaju za blagdansku sezonu moraju dati prioritet razvoju snažne strategije društvenih medija kako bi se uhvatili u koštac s ovim značajnim potrošačkim trendom.
U protekloj godini je blagdanska kupovina započela znatno ranije od prijašnjih godina. Taj trend se očekuje i ove godine, isto tako će se nastavljati i narednih blagdana. Potaknut je raznim ponudama sa velikim popustima koje započinju već početkom studenog. Isto tako, period povećane potrošnje se produžuje i nakon blagdana, raznim rasprodajama i čišćenjem zaliha.
Ovi trendovi naglašavaju razvoj blagdanske kupnje, ističući potrebu za ranim planiranjem, atraktivnim popustima, personalizacijom, angažmanom na društvenim mrežama, višekanalnim strategijama i politikama povrata usmjerenim na kupca kako bi se napredovalo u ovom konkurentnom maloprodajnom okruženju.
Zanima vas kako da baš vaša web trgovina ostvari velik uspjeh u prodaji tokom ovih blagdana, obratite nam se s povjerenjem.