Svim vlasnicima internet trgovina dobro je poznato kako je dovođenje kupaca ključan zadatak ecommerce poslovanja za koji nikada u potpunosti ne možemo reći da je dovršen. Povećajte promet u internet trgovini na više načina, uz to ćete dovesti nove kupce, a zadržati postojeće.
SEO (Search engine optimization) – u početku je optimizacija za tražilice bila vrlo jednostavna radnja. Postavljanje mnoštva ključnih riječi na web stranicu koja se sastojala od osnovne strukture. U to vrijeme tražilice su bile jednostavnije i lako ih je bilo prevariti. Nakon toga se stavljao naglasak na jedinstven visokokvalitetan sadržaj i ulazne poveznice. U proteklih nekoliko godina algoritmi na tražilicama su postali mnogo zahtjevniji u cilju pružanja što kvalitetnijeg sadržaja pretraživačima. Trenutnu situaciju optimizaranja za tražilice nazivaju 10x content – sadržaj koji je toliko jedinstven i dijeliv da je deset puta bolji od bilo čega drugog što bi netko mogao pročitati o odabranoj temi. Ova faza traje već nekoliko godina i doprinijela je tome da traženi sadržaj na tražilici ponudi konkretna rješenja za naše detaljne upite.
Da biste došli do te točke, morate optimizirati svoje web mjesto na sljedeći način:
Arhitektura internet trgovine, jedinstven sadržaj i niz kvalitetnih ulaznih poveznica su osnov koji morate ispunjavati. Tražilice obraćaju pozornost na količinu vaših veza. To znači da se morate povezivati s potencijalnim partnerima, pisati postove na blogu za goste i stvarati odličan, relevantan sadržaj koji se može dijeliti i na koji se ljudi mogu povezati. Kvalitetne veze uzimaju u obzir mnoge čimbenike, od adrese domene i izvora veze. U konačnici, što je domena impresivnija, to je impresivnija vrijednost veze.
Video sadržaj donosi dodatnu vrijednost i uz njega povećajte promet u internet trgovini. Prikažite upotrebljivost vaše ponude kroz kratke video isječke. Podijelite na svom web sjedištu video recenzije svojih proizvoda. To je brz i jednostavan način za privlačenje novih kupaca.
Društvene mreže poput Facebooka, Twittera i Instagrama ušle su u gotovo svaki aspekt modernog života. Internet trgovina se, naravno, ne razlikuje. Korištenje društvenih medija kod poslovanja internet trgovine uključuje promociju, prodaju, veze, dijeljenje i kulturnu relevantnost. To je nešto što svaki vlasnik internet trgovine mora ozbiljno shvatiti i posvetiti tome značajno vrijeme i trud. Društveni mediji mogu biti najvažniji dio strategije generiranja prometa u internet trgovinama. Povećajte promet u internet trgovini tako što ćete obratiti pozornost na sadržaj koji objavljujete. Dijelite publici korisne savjete i poveznice, neka društveni medij ne bude samo mjesto za prodaju i vlastito reklamiranje. Saznajte koje platforme društvenih medija imaju najveći utjecaj i relevantnost u vašoj industriji. Ako se bavite B2B prodajom, LinkedIn bi mogao biti prava opcija za vas. Ako prodajete odjeću, možda biste trebali iskoristiti prednosti Instagrama koji je fokusiran na fotografiju.
Google Ads oglašavanje
Najbrži način da privučete promet u svoju internet trgovinu — i to onaj koji će potaknuti konverzije — jest da za to platite. Obzirom da tržište utječe na cijene klikova, mali trgovci se mogu naći u nepovoljnom položaju. Upravo zbog toga je vrlo važno da pažljivo postavljate sve postavke oglasa. Provjerite ocjenu kvalitete oglasa i ključnih riječi, lošiju kvalitetu ispravite i podesite oglas tako da daje što bolju ocjenu kvalitete. Koristite različite vrste podudaranja kod postavljanja ključnih riječi. Pažljivo postavljanje Phrase match ključnih riječi može znatno pomoći u održavanju troškova pod kontrolom i pružiti vam potrebnu izloženost. Obavezno segmentirajte uspješne konverzije iz publike za remarketing. Ne bacajte novac pokušavajući privući publiku koja je već ostvarila cilj oglasa.
Odlične konverzije neće ostvariti najbrža, najučinkovitija niti najrobusnija internet trgovina, već ona koja može uspješno kombinirati sve navedeno. Uspješne internet trgovine moraju masovno privlačiti organski promet, učinkovito pretvarati posjetitelje u kupce i marljivo pratiti njihove podatke kako bi napredovale i pravilno se ponavljale. Povećajte promet u internet trgovini sa raznim kombinacijama ostvarivanja konverzija. Otključavanjem i implementacijom raznih, gore navedenih opcija, tvrtke mogu povećati svoj promet u internet trgovini i transformirati svoje poslovanje.