Content marketing – Izrada web shopa svakoj tvrtki ili obrtu donosi prednosti u poslovanju. Sve više poslovnih subjekata je i prepoznalo te prednosti, pa stoga je otvaranje web shopa u stalnom porastu. E-commerce industrija nezaustavljivo raste – kako u svijetu, tako i na našim prostorima. No, samo postavljanje web shopa kojeg ste napunili proizvodima iz svoje ponude, neće automatski donijeti gomilu kupaca na vašu stranicu. Za to se treba ipak malo više potruditi i na neki učinkoviti način pokrenuti prodaju. Ovdje, između ostalog, sadržaj dolazi na red. Sadržajni ili content marketing je strategija marketinga koja uključuje objavu korisnog i relevantnog sadržaja publici koja će potaknuta tim sadržajem izvršiti željenu akciju. Dobro pripremljena strategija marketinga sa lakoćom će privući kupce, a mi ćemo vam pokušati pomoći sa nekoliko osnovnih savjeta vezanih uz content marketing. Proces content marketinga uključuje planiranje, stvaranje, distribuciju i upravljanje sadržaja u svrhu ispunjenja poslovnih ciljeva. Na samom početku tog procesa dobro je postaviti si nekoliko pitanja: Zašto želite objaviti sadržaj? Koja je glavna svrha objavljivanja tog sadržaja? Gdje želite objaviti taj sadržaj? I naravno, koja je vaša ciljana publika? Kad dobijete jasne odgovore na postavljena pitanja, lakše je i stvoriti željeni sadržaj. I uvijek imajte na umu da se publika povremeno može mijenjati, pa je i sadržaj potrebno prilagođavati toj promijeni. Content marketing su različite forme sadržaja koje možete ponuditi korisnicima. Od osnovnog teksta kojeg pišete za stranicu, postoje i druge forme koje možete koristiti:
Infografika – vizualna prezentacija podataka ili informacija koje će korisnicima pomoći na jednostavan i brz način.
Memovi – slike ili videa sa dodanim humorom, vrlo popularan kod mlađe publike.
Video – putem videa možete korisnicima pružiti sažete upute o svojim proizvodima ili uslugama
Informativan sadržaj – kojim ćete korisnicima pomoći u svladavanju novih vještina ili im otvoriti nove perspektive; može i pomoći kod donošenja nekih odluka.
Recenzije proizvoda – može pomoći potencijalnim kupcima da vide stvarna iskustva od korisnika koji su isprobali proizvod. Vrlo je korisno za potencijalne korisnike koji su dobili neke loše informacije o proizvodu da promijene mišljenje i naruče ga.
Recenzije korisničkog iskustva – korisnici koji su obavili kupnju i svoje zadovoljstvo brzine isporuke ili kvalitete usluge podijele na vašoj stranici, može potaknuti nove korisnike na kupnju.
Newsletteri – novosti/servisi/događaji koje možete redovito slati svojim pretplatnicima na newslettere i na taj način ih potaknuti na kupnju. Zavisno od vrste marketinga koju koristite za promociju svoje prodaje, sadržajni marketing je zastupljen u većini njih: Marketing na društvenim mrežama – putem objave tekstualnih ili video postova SEO – optimizacija zahtijeva kvalitetan sadržaj na tražilicama PPC – za PPC kampanju potreban je kvalitetan sadržaj oglasa Nadalje tu su još i native marketing, influence marketing i neki drugi oblici. Content marketing djeluje tako što privlači pozornost ciljane publike i pomaže im u rješavanju određenih informacija. Sa ciljem da u vašem redovitom pružanju informacija, publika prepozna vrijednost vaše tvrtke i vama pruži svoju lojalnost i povjerenje. A neki od glavnih ciljeva koje možete postići uz objavu sadržajnog marketinga su: informiranost o vašem brendu, angažman ciljane publike, povećanje prodaje i profitabilnosti. Trudite se stvarati sadržaj koji će uvijek donijeti korisnicima jednaku korist. Stvaranje sadržaja o trenutačnim hitovima i trendovima donosi kratkotrajnu vrijednost, stoga izbjegavajte njegovo kreiranje. Bez obzira što prodajete u svojoj Internet trgovini, sadržaj treba biti ključan dio vaše marketinška strategije. Kreiranje i dijeljenje vrijednog sadržaja gradi povjerenje kod potencijalnih kupaca. Razvijanje profitabilnog sadržaja iziskuje vremena ali bez njega gubite mnogo na tržištu. Vrijeme je da počnete ako do sada još niste! Trebate pomoć ili savjet, obratite nam se!