Ecommerce Crni petak – Pravo je vrijeme za započeti aktivnosti u web trgovini i pripremati ponudu za Black Friday. Ove godine datum pada na 29. studeni i očekuje se još veća prodaja u web trgovinama na našem području od prijašnjih godina. Već je poznato kako se ne radi o prodaji specifično samo na taj dan, već je povećan promet od polovice tjedna pa do kraja vikenda ecommerce Crnog petak. To, zapravo nije jedan petak, već cjelokupna minijaturna shopping sezona. Black Friday je petak nakon Dana zahvalnosti koji je u Americi jedan od najvećih blagdana u godini. Već dugi niz godina se na taj dan bilježe veliki prometi u američkim on line i off line trgovinama. Od nedugo je ta navika došla i u naše trgovine. Prošle godine je u Hrvatskoj zabilježen znatno veći promet na taj petak nego prijašnjih godina.
Stoga je svaka preporuka da ove godine vlasnici web trgovina vode računa i na vrijeme pripreme akcije, popuste i ekstra ponudu za ecommerce crni petak. Mi donosimo nekoliko savjeta iz vlastitog iskustva i preporuke stručnjaka ecommerce poslovanja širom svijeta. Možda nije loše popis savjeta započeti sa nekim od uvodnih rečenica koje kupci nikako ne vole iskusiti kod kupovine, a naročito tih dana kad su kupci spremniji kliknuti na gumb kupi: – Jako nam je žao… – Pričekajte sekundu… – Trenutno imamo jako puno narudžbi… – Došlo je do pogreške kod narudžbe… – Trenutno nemamo na skladištu… Da bi izbjegli takve neugodnosti zbog kojih se kupci više neće vraćati u vašu web trgovinu, dobro provjerite stanje na skladištu, zalihe, cijene i sl.
Ponuda tehničke robe je jedno od najvećih područja ponude na ecommerce Crni petak. Svi pomalo računamo na taj period godine kada smo u potrazi za novim televizorom ili perilicom posuđa. U istom obimu se nudi odjeća, obuća i modni dodaci. Zatim, igračke, kozmetika i slično. Bez obzira na vrstu robe koju imate u svojoj web trgovini, morate raznim aktivnostima, uz ponešto ulaganja, potaknuti korisnike da kupe vašu robu. Važno je na vrijeme početi planirati i pritom obratiti pažnju na neke od najvažnijih funkcionalnosti web trgovine: – Intuitivno korisničko sučelje – Jednostavan checkout proces – Visoki stupanj funkcionalnosti mobilne verzije – Brzina učitavanja stranica Od vitalne je važnosti da web trgovina bude spremna za povećani broj posjeta i kupovina. To naravno uključuje povećane marketinške aktivnosti. Jer to je vrijeme kad se konkretno cilja na povećani broj prodaje, pa je naglasak na konkretnijim opisima i istaknutim prednostima proizvoda koje želite istaknuti u marketinškim oglasima. Korištenje retargeting metoda će podsjećati korisnika na vašu povoljnu ponudu dok istražuju konkurenciju.
Rezultate je vrlo važno pratiti putem analize, pa ako još uvijek nemate postavljen kod za praćenje Google Analytics rezultata, krajnje je vrijeme da to učinite. Jedna od učinkovitih metoda za povećanje konverzija je kreiranje bannera sa limitiranom ponudom. Odbrojavanje preostalog vremena povoljnije kupnje ili besplatne dostave ima velik utjecaj na odluku o kupovini. Ecommerce Crni petak je uvod u povećanu kupovine koja se nastavlja u prosincu uoči blagdana. Jedna od novijih metoda koju trgovci postavljaju u web trgovinama je lista poklona. Ona može kupcima olakšati odabir i istaknuti kombinacije više od jednog proizvoda iz ponude. Slanje newslettera sa personaliziranim porukama i ponudama koje su ekstra kreirane baš za njih ima vrlo veliku stopu konverzija. I svakako vaša ponuda pritom ima znatno jači učinak od gomile drugih kojima su kupci u tom periodu bombardirani.
Milijuni ljudi pojačano prate posebne ponude uoči Crnog petka na društvenim mrežama. Ako ste u posljednje vrijeme zanemarili poslovnu stranicu na društvenim mrežama, vrijeme je da je osvježite i objavite interesantne postove u koje ćete uključiti posebnu ponudu. Imate dovoljno vremena da vaša ponuda sadrži i video zapise koje će publika više uočiti u gomili pisanih oglasa. A možete se obratiti i nama za savjet.