Ecommerce poslovanje u 2020.

Ecommerce poslovanje – Otvaranje web shopa je u prošlim vremenima bio inovativan poslovni potez, ali u današnje vrijeme je nezaobilazan dio poslovnog rasta i napretka svake tvrtke. Ecommerce poslovanje je doživjelo dosta promjena tokom proteklog desetljeća i prilagodilo svoje funkcionalnosti korisnicima na način da kupuju sigurno, jednostavno i bezbrižno. Web shopovi su formirali i prilagođavali svoje mogućnosti kako bi korisnicima omogućili nesmetanu kupovinu. Baš zbog tog razloga je važno redovito pratiti nadolazeće trendove i implementirati ih u svoje ecommerce poslovanje. Donosimo vam najvažnije ecommerce trendove za 2020. godinu koje smo prikupili od svjetskih ecommerce stručnjaka:

1. Kupovina putem mobitela nastavlja rast – svatko tko ima online poslovanje zna koliko je važna prilagodba weba mobilnim uređajima i ovaj trend nikome ne bi trebao biti novost. Rast ne bilježi samo pregled ponuda i artikala već i prodaja putem mobitela. To nije iznenađenje kad podaci govore kako je plaćanje putem mobitela postalo sve sigurnije, a proces jednostavniji. Sve skupa je dovelo do rezultata da se korisnici osjećaju sigurniji i imaju više povjerenja u tehnologije od prijašnjih perioda. Prema portalu Statista, udio prodaje putem mobitela je u 2016.iznosio 52%, dok će u 2020. taj udio dosegnuti 70%.

2. Korisnici će imati još veća očekivanja u vezi personaliziranog pristupa – ljudi su svakodnevno preplavljeni mnoštvom poruka putem emaila, društvenih mreža i ostalih aplikacija. Istaknut će se brandovi koji stvaraju personalizirana iskustva sa relevantnim sadržajem na osnovu prikupljenih podataka od korisnika.

3. Kupovina na fizičkoj lokaciji i online trebaju pružati jednako korisničko iskustvo – ako vaša tvrtka uz ecommerce poslovanje ima i fizičke trgovine, kupci bi trebali imati mogućnost preuzimanja robe na tim lokacijama, besplatni povrat i dostupnost svih brandova na fizičkim i on line lokacijama.

4. Video zapisi na web lokacijama su i dalje u porastu ali nešto slabijem nego u prijašnjem periodu – važno je korisnicima pružati one formate sadržaja koje žele konzumirati, bilo da se radi o pisanim tekstovima, zvučnim ili video zapisima. Video zapisi povećavaju prodaju, pa ako ih dosada još niste postavljali u svoje ecommerce poslovanje, 2020.je pravo vrijeme da započnete.

5. Live chat postaje sve važniji – današnji personalizirani pristupi korisnicima za ecommerce poslovanje uključuju live chat kao izvrsni način brze i jednostavne komunikacije sa ljudima, bez nepotrebnih slanja email pošte ili telefonskih poziva.

6. Recenzije kupaca i influenceri – potrošači su sve manje podložni klasičnim marketinškim oglasima, a recenzije stvarnih osoba prihvaćaju kao objektivan opis proizvoda. 68% ljudi se izjasnilo da recenzije imaju najveći utjecaj prilikom odluke o kupovini putem interneta, te time postaju najpopularniji sadržaj za korisnike. Potaknite preporuke svoje korisničke usluge i ocjenjivanje proizvoda kroz razne metode koje web shopovi nude kako bi privukli što više kupaca.

7. Korisnici sve više traže transparentnost cijena bez troškova ili neočekivanih cijena – neočekivane naknade i troškovi su jedan od glavnih razloga napuštene košarice. Budite transparentni u svojim poslovnim praksama, cijenama i naknadama, one su i dalje značajan trend za ecommerce poslovanje.

8. Besplatna dostavabesplatna dostava je izuzetno proširena u web prodaji i u ovoj godini se očekuje njena ekspanzija, posebno iznad određenog iznosa. Ako dosad niste imali takvu praksu, pokušajte naći načine da je ponudite svojim korisnicima u određenim uvjetima 2020.godine.

9. Korisnici očekuju sve bolje uvjete povrata – ako imate fizičku trgovinu uz web, ponudite mogućnost povrata i na toj lokaciji. Također razmotrite mogućnost besplatnog povrata robe.

10. Kupci očekuju mogućnost kupovine kao neregistrirani korisnik – za jednostavne narudžbe korisnici se uglavnom ne žele registrirati, već cijeli proces proći što jednostavnije uz ostavljanje minimalnih osobnih podataka.

11. Ljudi sve više biraju ekološki osviještene brandove – sve veći je fokus na ekološki održivim proizvodima, pa im i korisnici putem web shopova daju sve veću prednost. Istaknite takve proizvode i ambalažu koji imaju takve značajke i zauzmite stav o okolišu na svojoj web lokaciji.

12. Očekuje se porast akvizicije manjih ecommerce brandova – bilježi se sve veća inovativnost ponude manjih web shopova uz izvrsnu korisničku podršku, a takav trend se očekuje i tijekom 2020.

13. Očekuje se još veća prodaja uoči Crnog petka – budite fokusirani na taj period godine, jer će ona u 2020. bilježiti još veći rast. Pripremajte na vrijeme svoju ponudu i korisničku podršku kako bi već početkom studenog sve bilo spremno za taj dan velikih prometa.

U 2020.godini očekujte još veću ekspanziju za ecommerce poslovanje. Bitno je pratiti trendove, jer se s vremenom događa i selekcija manje uspješnih ecommerce tvrtki. Budite uvijek otvoreni za svoje korisnike, transparentni u cijenama i inovativni u ponudi. Puno uspjeha!