Kupci u internet trgovini – Nije lako privući nove kupce u Internet trgovinu, potrebno je dosta ulaganja u marketing i kreativnih ideja kako osmisliti kampanje. Sa druge strane, postojeći kupci u internet trgovini će učiniti više od ponovne kupovine. Prenosit će svoja pozitivna iskustva, govoriti o poslovanju i njegovim proizvodima. Takvim načinom dovode nove kupce u Internet trgovinu. To je dobar razlog da se marketing više usmjeri na zadržavanje postojećih kupaca.
Pronađite načine kako usmjeriti prave ponude svojim pretplatnicima. Prodaja koja cilja na korisnike koji primaju novosti o vašim ponudama raste iz godine u godinu. Isticanjem prednosti pretplatnika u svojoj Internet trgovini na način da im nudite popuste kod budućih kupovina, možete zadržati više kupaca po nižoj cijeni. Formiranje takvih popusta neće predstavljati problem ako znate unaprijed količine i cijene robe kojom možete raspolagati u određenom okviru vremena.
Možete pokrenuti program preporuka na način da ponudite svojim vjernim kupcima dodatne benefite ako vas preporuči novim korisnicima. Ne postoji bolji način oglašavanja od dobre usmene preporuke: vraća postojeće kupce i stvara nove.
Personalizirajte poruke koje šaljete pretplatnicima i poželite im dobrodošlicu u obiteljsko okruženje svoje tvrtke. Time ćete kupcima stvoriti toplije ozračje od šturog generaliziranog sadržaja takvih poruka. Prilagođeni sadržaj podsjeća kupce koliko je važna njihova interakcija sa vašom tvrtkom.
Email poruke nakon izvršene kupovine upotpunite zanimljivim sadržajem. Podsjetite ih na uvjete podrške koju pružate, na koji način mogu dobiti pomoć i pozovite ih na ponovnu kupnju. Pokušajte da ne stavljate u prvi plan poruke poziv na recenziranje.
Tvrtke koje se trude izgraditi dugoročni odnos sa svojim kupcima su uspješne u poslovanju, jer je takav korak presudan za rast tvrtke. Za izgradnju takvog odnosa je potrebno više od ekskluzivnih ponuda i popusta, potrebna je podrška, transparentnost i komunikacija. Za postizanje takvog odnosa, važno je zadržati i interes kupca. U redovnom slanju newslettera, što češće šaljite sadržaj o načinima korištenja svojih proizvoda.
Snimajte videozapise i šaljite blogove sa raznim savjetima, uputama i iskustvima svojih proizvoda. Na taj način ćete svojim pretplatnicima uvijek biti zanimljivi i korisni. Umetnite u pokoju pošiljku osobnu rukom pisanu poruku. Osobno se zahvalite na dugogodišnjoj podršci i vjernosti. Takva poruka može stvoriti nezaboravno iskustvo otvaranja paketa.
U trenutku kad nastane određeni problem, pristupite kupcu sa empatijom čak i kada ne snosite krivicu. Mnogo puta ljudi samo žele da tvrtke poslušaju o nastalom problemu i ispričaju se kad su pogriješile. U današnje vrijeme vjerni kupci u internet trgovini se ne ograničavaju popustima i besplatnom dostavom. Cijene integritet, kvalitetu i održivost.
Vaši dugogodišnji korisnici će dovesti nove kupce usmenom predajom, što je vrijednije od tradicionalnog marketinga. Ako želite ozbiljne kupce, budite transparentni tijekom postupka kupnje i usredotočite se na ono što se događa nakon prodaje.