Kako konvertirati posjetioce u kupce – Kvalitetnom optimizacijom tražilica imate mogućnost fokusirati potrošače na svoje web sjedište. Ali sve posjete ne ostvaruju prihod vašoj tvrtki, za ostvarenje prihoda potrebno je saznati kako konvertirati posjetioce u kupce. Ecommerce poslovanje je usvojilo mnogo novih ideja koje uspješno potiču posjetioce na kupovinu. Pritom treba imati na umu kako neki posjetioci dolaze na web sjedište kako bi istražili cjelokupnu ponudu, dok neki dolaze ciljano zbog pretrage određenog proizvoda. U tom slučaju, mnogi od njih ne pretražuju web sjedište, već nakon pregleda određenog proizvoda napuštaju web sjedište. Sagledajući takve situacije, nude se određena rješenja koja mogu pomoći da posjetioci ne napuštaju web sjedište bez obavljene kupovine:
• Ne oslanjajte se samo na prepoznavanje robne marke. Mnogi posjetioci dolaze na web sjedište jer je poveznica imala zadovoljavajuće informacije za njih. U tom slučaju, oni uglavnom nisu na vašem web sjedištu zbog prepoznavanje vaše tvrtke ili robne marke. Iz tog razloga bi pojmovi trebali biti optimizirani prema brendiranim i nebrendiranim značajkama. Na taj način će posjetioci dobiti informacije o proizvodu iako nisu tražili određenu (vašu) robnu marku.
• Promocije istaknite na svakoj stranici, ne samo na naslovnici i landing page. Cijene su svima prioritet kod odabira mjesta kupovine. Ako nudite određene promocije i akcije, istaknite ih na svim stranicama vašeg web sjedišta. Takvu poruku možete istaknuti putem pop up prozorčića ili nekim sličnim metodama.
• Postavite razne oznake sigurnosti na svojem web sjedištu kako bi posjetioci dobili povjerenje u vašu tvrtku bez obzira što se prvi puta sa njom susreću. Postavite oznake sigurne kupovine, uredite stranicu O nama te na njoj navedite sve podatke i opis vaše tvrtke i tima. Ponudite chat box na kojem ste uvijek dostupni svojim korisnicima.
• Recenzije korisnika su neovisni pokazatelji vrijednosti i zbog toga su mnogim korisnicima vrlo vrijedan i značajan sadržaj. Isto tako su jedinstven vrijedan sadržaj za SEO i svakako bi trebali poticati svoje korisnike na ostavljanje takvih osvrta.
• Postavite na stranice proizvode sve potrebne informacije kako bi korisnici što lakše mogli odabrati željeni proizvod. Navedite sve potrebne mjere i vrste kod svakog proizvoda. Postavite sve potrebne informacije u opisu, dodajte što više kvalitetnih slika i, gdje je moguće, postavite video o proizvodu.
Ponudite korisnicima i mogućnost kupovine dodatnih proizvoda koje možete postaviti putem cross-selling opcije. Takva ponuda im može biti odskočna daska za završetak kupovine, obzirom da sve potrebno mogu obaviti na jednom mjestu. Uvijek nastojte eksperimentirati sa načinima ostvarenja konverzija. Pratite ponašanje svojih korisnika i primjenjujte sve potrebne aktivnosti koje ih mogu navesti na kupovinu. Internet trgovina je podložna brzim reakcijama i promjenama, iskoristite tu prednost i naučite kako konvertirati posjetioce u kupce.